Veelgestelde vragen

Het product wat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat nu?
Wanneer een product is uitverkocht, is het handig om ons te volgen op Facebook en Instagram. Hierdoor blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste collecties en voorraad in onze webshop. Ook kun je je inschrijven op onze nieuwsbrief.
Hebben jullie een maattabel bij de producten?
Helaas hebben wij geen maattabel bij onze producten. Indien een product kleiner of groter uitvalt dan normaal, vermelden wij dit bij het product. Als een product normaal valt, vermelden wij dit ook.
Waarom heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen?
Na iedere bestelling op onze website krijg je automatisch een bevestiging per e-mail toegestuurd. Het kan zijn dat deze e-mail is beland in je spambox. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Is dit allemaal niet het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Waarom heb ik geen track & trace e-mail ontvangen?
Iedere bestelling bevat een track & trace code. Deze ontvang per e-mail wanneer wij je bestelling bij PostNL afleveren. Het kan zijn dat deze e-mail is beland in je spambox. Controleer ook of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Is dit allemaal niet het geval? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Kan ik een bestelling nog veranderen of annuleren?
Als je bestelling nog niet is verzonden kunnen we deze nog voor je veranderen of annuleren. Neem dus snel contact op als je van gedachten veranderd.
Hoe kan het dat ik mijn bestelling nog steeds niet heb ontvangen?
Bestellingen proberen wij altijd binnen 1 tot 3 werkdagen te versturen. Het liefst dezelfde dag nog. Toch kan het door onverwachte omstandigheden voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt. Heb je na een week nog altijd niks ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Klik hier om onze betaalmethodes te bekijken.
Hoe kan ik een product retourneren?
Klik hier om onze retourprocedure te bekijken.
Ik heb een product geretourneerd maar nog geen geld teruggekregen?
Neem direct contact met ons op als je binnen 14 dagen nog niet je geld hebt teruggekregen.
Ik heb een product geruild maar nog geen nieuw product ontvangen?
Neem direct contact met ons op als je binnen 14 dagen nog geen nieuw product hebt ontvangen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd bezorgadres heb opgegeven?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Klik hier om onze klachtenprocedure te bekijken.